غنچه های پرپر

     

او تمام غنچه ها را چید و رفت

های و هوی گریه را نشنید و رفت

        از تمام فصلها او کرد عبور       

با صدای خسته ای خندید و رفت

از اتاقی تا اتاقی راز داشت

رازها در قلب من پاشید و رفت

              من برایش حرفهایی داشتم             

با تمام گرمیش لرزید و رفت

                        از تبار لاله و آلاله بود                       

بر دلم مشتی نمک پاشید و رفت

گرچه من شاعر نبودم لیکن او

شعر من را یک غزل نامید و رفت

با تمام اشکهایش ساختم

اشک را بر گونه هایم دید و رفت

چون دل او با بیانش فرق داشت

از برای حادثه ترسید و رفت

در دلم شوری به پا شد چون که او

    خاطراتم را به من بخشید و رفت .  

 

نظرات 5 + ارسال نظر
نوپا پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:17 ق.ظ http://www.taheri.blogsky.com

با سلام


جز دیدنت برایم , کاری دیگر نمونده
رو طاقچه’ اتاقم
عکسای تو ردیفند
جز دیدنت برایم
کاری دیگر نمونده

از دوری من و تو
ترانه ها سرودم
برای با تو بودن
نائی دیگر نمونده

از نقشه’ زندگی
روز و شبم اسیری
با یادت این نوشته
خطی دیگر نمونده

از بلبلان عاشق
بس نکته ها شنیدم
میخانه های عشقم
جامی دیگر نمونده

از پیک ناز عاشق
گلواژه ها رسیده
آخر تو با من هستی
حالی دیگر نمونده

تو از من این نوشتی
از خاطرات زیبا
بیا با لحظه هام باش
وقتی دیگر نمونده

هر گوشه’ اتاقا
با ذوق تو ردیفند
از لابلای خنده
دردی دیگر نمونده

از قطره های بارون
من زندگی گرفتم
از قطره قطره اشکم
آبی دیگر نمونده

تو آسمون قلبم
پرنده ها زیادند
با کوچ هر پرنده
بالی دیگر نمونده

حالا که وقت خنده
از آسمون رسیده
بیا با لحظه هام باش
راهی دیگر نمونده

با صورت چو ماهت
زیبایی ها پریدند
لو’ لو’ ی آسمونیت
خالی دیگر نمونده
***
(نوپا)

من پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:27 ب.ظ http://syahmashgh.blogsky.com

او شعرم را خواند تنها گفت که بازی با کلمات است نفهمید که هر چه بود چکیده های قلبم بود

الهام گردشگری پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:55 ب.ظ

سلام دوست خوبم

دشمن تون شرمنده . هر جا هستید سلامت و شاد باشید .
شعر جالبی بود . یه لحظه شک کردم شاعرش خودتون باشید ؟
خیلی کار خوبی کردید که خبرم کردید .

ندا جمعه 23 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:03 ب.ظ http://nena.blogfa.com

آری رفت و مرا در این انمتظار دیوانه کننده تنها گذاشت

یاسمین پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:31 ب.ظ http://rue.blogsky.com

سلام
واقعا چرا بایذ اینکارو بکنن؟!٬

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد