مسافر غریبه

 

آفتاب  چشمانت . ابرهای  تیره  آسمان  دلم  را  خط زد. و تو جوانه نگاهم را با

نور چشمانت آبیاری کردی. حالا کجایی که این نهال به  بار نشسته را نظاره گر

باشی و شولای نیاز را از شانه های خسته ام دور کنی ؟

از غم . وضو می سازم و سجاده انتظار را پهن می کنم . اشک سوزناک دوریت

که بر گونه ام می ریزد. برای جشن بزرگ آمدنت نذر می کنم  هجر تو را قربانی

می کنم .

قلب ساعت خانه مان بی قرار تر از خون نگاه من است و نبض من . وقتی بیاد

شنیدن صدای پایت می افتم در لحظه  آمدن. مانند  گنجشکی  که  در  دست

صیاد اسیر است . می تپد.

بی تعارف. خسته ام از ندانستن جرمی که به خاطرش این چنین سردرگمم.

خسته ام . باید یادم بماند که غریبه. غریبه  است و مسافر رفتنی . اما تو هم

یادت  باشد  قول  داده بودی سر سجاده نماز صبح دعایم کنی. مدیونی اگر از

یاد ببری !؟  

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 28 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:06 ق.ظ http://arezoo62.mihanblog.com/

سلام دوست من
من فکر کنم اون از یادم برده.....................
حتی خدا هم از یادم برده........................
به روزم دوست داشتی بیا....................

[ بدون نام ] جمعه 28 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:12 ق.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
نوشته زیبایی بود..ولی معلومه خیلی خسته ای..........
خسته ام از ندانستن جرمی که به خاطرش این چنین سردرگمم............

الهام گردشگری شنبه 29 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:19 ق.ظ

سلام دوست عزیز
خسته نباشید مطالبتون همچنان زیبا و با احساس بود .
موفق باشید .

آیدا یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:55 ق.ظ http://nimeyegomshodeh.blogsky.com

سلام
امیدوارم هیچ وقت تو زندگی خسته نباشی

شاد پیروز و موفق باشید

تنها یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:41 ق.ظ

دوست خوبم سلام
ممنون که من رو از ر درگمی نجات دادین حسابی گیج شده بودم و دلیل اون کارتون برام مبهم بود. من تو وبلاگ جدید لینکتون کرده بودم ولی از شدت عصبانیت از کاری که کرده بودین لینکتون رو حذف کردم
حالا می بینید که من باید بیشتر از هزاران بار شما به خاطر قضاوت بی موردم عذر بخوام. پستاتون رو همه رو خوندم
با اجازه لینکتون می کنم و امیدوارم شما هم من رو بخشیده باشین
Tit for Tat
شاد و تندرست باشید

عاشق کوچولو(میلاد) چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:02 ب.ظ http://www.ferendly.blogfa.com

عیدت مبارک
گر یه هایم بی صداست
عشق من بی انتهاست
رد پای اشکهایم را بگیر تا بدانی خانهی عاشق کجاست
با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد