پدر و مادرم

 

پدرم  را  ستایشگرم  به  وسعت  دریای  چشمانش که بر ساحل سجاده موج میزند و

دستان  کویری اش  که  باران  رحمت  را  در قنوت  می طلبد. پدرم قلب من است . او

برای زنده بودنم  همواره  می تپد. مادرم  را پرستشگرم به وسعت بهشتی که زیر پای

اوست. مادرم  گل  زندگی  من  است . گل  همیشه  بهارم آنگاه که بین گل های چادر

 نمازش  آینده ام  را  به دعا می نشیند. پدر  و مادرم بالهای پرواز من هستند برای اوج

گرفتن در آسمان عشق بدون آنها پروازم عقیم می ماند.

آفرینندهام را سپاس . همیشه و آنگاه که عشق خویش را به بالهای پروازم هدیه کرد.  

خواب ناز بودم شبی...

    

                     خواب ناز بودم شبی...

                               دیدم کسی در می زند...

                                           در را گشودم روی او ...                  

                                                 دیدم غم است در می زند...

                                                                    ای دوستان بی وفا...

                                                                             از غم بیاموزید وفا...

                                                                                       غم با همه بیگانگی...

                                                                                            هر شب به من سر می زند