خدایا من که هستم که چیزی بگویم

خدایا من که هستم که چیزی بگویم که توخودهمه چیز را میدانی. چگونه همیشه به یادت باشم وقتی فقط در رنج ها صدایت می کنم؟ و چگونه صدایت کنم  در حالی که می دانم فاصله توهمی بیش نیست .

وقتی فکرش را می کنم اگر قطره آبی کم بود کل  هستی   احساس   تشنگی  می کرد.  دستم نمی رود   گلی  را  بچینم  مبادا   ستاره ای    لطمه  ببیند.  اگر  زندگی ام  آن  طور است که تو می خواهی .  بی قراری ام را کنار می گذارم و آرام می گیرم .

چگونه به جستجویت بیایم ای خدا؟ کجا دنبالت نگردم؟ وقتی همه جا هستی حتی یک قدم هم نمی توانم بردارم.در خودم می مانم و  انتظار  می کشم  تا  خود  بیایی .  اشکهایم  را عاشقانه به پایت میریزم تا قدمت را روی  چشمانم  بگذاری  و  به  محراب قلبم وارد شوی . اصلا مگر بیرون بوده ای که بخواهی داخل شوی ؟

می خواهم با سرور و جاودانگی هم پیمان شوم چرا که  در  غربت  و  تنهایی ام  کل  هستی را دلتنگ می کند . وقت پریشانی به آرامش درخت و رود و پرنده که همیشه به یادت هستند .

غبطه می خورم .  مگذار  عمرم  به  آماده  کردن بگذرد و در کنار چمدان توشه ام حیران بمانم که کجا بروم ؟ بعد از این همه تلاش برای داشتن همه چیز در دنیا چرا دره ژرف تهی بودن در  مقابلم ظاهر شده ؟ من آماده ام . اما برای رفتن به کجا ؟ به من بگو کجا به انتظارم نبوده ای که بخواهم بیایم ؟ برای تو که مرا . چمدان و راه را خوب می شناسی سوغات چه بیاورم و از سفر چه بگویم که ندانی ؟ نمی خواهم سرم به سنگ یاس بخورد و دنیا  فریبم  دهد  من  که  می دانم  هر چه هست روزی ناپدید می شود چرا دل به فانی دهم ؟ نشانهایت را  دیدم  اما در  آنها  نمی مانم . باورت کردم.

جوانی در من هر روز بیشتر محو میشود . پیری ام را متحیر  و  غمگین نکن . مگذار در ناتوانی  با خاطرات جوانی آه بکشم و در صف انتظار مرگ زانوهای ناتوانم بلرزد .

خدایا . همراه  با  من  بمان  و  تنهایم  مگذار .  بگذار  نخی به انگشتانم ببندم تا هرگز فراموشت نکنم که تجربه آرامش تنها با تو میسر است .

نظرات 9 + ارسال نظر
دوست شما جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:28 ب.ظ http://www.adinehbook.com

بازاریابی برای صاحبان وبلاگ و سایت!

علیرضا جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:32 ب.ظ http://malikhulia.blogsky.com

و تو آن جرعه آبی هستی
که غلامان به کبوتران دهند
ازان پیشتر
که کارد بر گلوگاهشان نهند.
ا-بامداد

امید مبهم جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:40 ب.ظ http://baraniam.blogsky.com

سلام خوبی وبلاگ قشنگی داری
موفق باشی
خدانگهدار

ندا جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:18 ب.ظ http://www.nena.blogfa.com/

سلام...مطلب خیلی قشنگی بود...و مناسب حال من!...از آشناییتون خوشحالم..از بابت لینک ممنون

yalda شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:07 ق.ظ

ghasam khorde boodam ke dige az khoda chizi nakham chon ghorooramo khoord kardo bijavabam gozasht vali alan azash mikham entezare shomaro mesle man bijavab nazare ba tamame vojoodam mikham azash

مهدیس شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:23 ق.ظ http://ghasedakk.blogsky.com

دعای قشنگی بود

بهناز شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:37 ق.ظ http://queen-of-love.persianblog.com

خدایا هیچ صدایی را بی جواب نذار....

ali va azadeh شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:29 ب.ظ http://aliazi.blogsky.com

salam agha ahmad az inke pishemoon oomadio oon hame arezoohaye ghahsang yek donya mamnoonim rasty midooni gahi vaghta etefaghaii barat too zendegi mioftan ke age be manshae oona fekr koni kasi joz khoda naboode hata etefaghaye roozmare ..lazem nist vase peida kardanesh hatman tooye amightarin ketabha begardim ya hatman ye donya falsafe bedoonim man khadaii daram ke dar in nazdikist.........

بهناز شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:24 ب.ظ http://www.akhtarakeb612.blogfa.com

سلام دوست من
راستش دیگه خسته شدم موضوع دلخوری از کسی نیست
یا اگر هم باشه اونقدر دیگه برام اهمیت نداره دیگه حوصله ای برای اینکارا ندارم

راستی پست جدیدت خیلی خیلی زیبا بود مثل همیشه
آرزوی بهترین ها رو برای تو و برای همه ی جوونا دارم
موفق باشی دوست خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد