مرا ببخش !

خیلی  دوسش  دارم  به  وسعت  تمام  زیبایی های  جهان  هستی .کسی که غم را مهمان دلم ساخته . به سنگینی تمام دردهای دنیا مرا شکسته .

ولی  من  با  همین  دل  شکسته  هنوز هم عاشقاته می پرستمش . خیلی فکر کردم و خیلی با خودم کلنجار رفتم . خواستم فراموشش کنم . اما مگه می شه ؟

دلم نمی خواهد وقتی پیر شدم از اینکه در جوانی به آنچه می توانستم بدست آورم . پشت پا زده ام  و  به جای آنکه برای دل خود زندگی کنم . برای دیگران زندگی کرده ام و برایم جز حسرت چیزی باقی نماند.

کاش برای آخرین یار به حرفهایم گوش میداد .کاش برای آخرین یار به آخرین خواهشم عمل کند . و ای کاش مرا به خاطر کاستیهایم ببخشد و به قولهایم اعتماد کند .

مرا ببخش !

  که این چنین آرام . پا در راه کج گذاشتم .

                       این چنین ساکت 

                            این چنین خاموش

مرا ببخش !

  که نتوانستم مثل ابرهای بهاری گریه کنم .

 پاک شوم

و مثل کودکی شوم

که هرچه پاهایش بزرگ تر می شود

بالهایش کوچک و کوچکتر می شود

مرا ببخش

که روحم نا صاف است و زبر

مرا ببخش

که بوی خوش پاکی نمی دهم .

مرا ببخش !

مرا ببخش !

قول میدهم

طغیان کنم

رودخانه ساکتی بودم

 قول میدهم

جریان یابم

و قول میدهم

خیز و برکت را به زمین باز رسانم

قول میدهم

برق چشمانم را به آسمان معطوف کنم

و با زمزمه باران پاک شوم

و بت ها را

با رعد چشمانم خرد کنم

مرا ببخش

مرا ببخش .

نمی دانم شاید هنوز هم فراموشم نکرده باشد . شاید بخواند آنچه را که می نویسم :

 یاد تو داشتن . در بودن با تو خلاصه می شود .

نظرات 4 + ارسال نظر
بهنام چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:16 ب.ظ http://baran3.blogsky.com

سلام.سلام.سلام
وبلاگ زیبا و خوبی داری.خدا قوت .دوست داری با من تبادل لینک کنی؟من که حاضرم اگه تو موافقی خبرم کن.منتظرتم.در پناه حق.

آیدا چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:26 ب.ظ http://www.nimeyegomshodeh.blogsky.com

سلام دوست عزیز
زیبا می نویسید.
موفق و شاد باشید.

بهناز پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:56 ب.ظ http://www.akhtarakeb612.blogfa.com

سلام دوست عزیز
راستش من وبلاگتون رو از طریق برنامه ی با سند باد شناختم
و خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم
واقعیتش مطالب وبلاگتون محشره هر چی بگم کم گفتم
خوشحال میشم به من هم سر بزنی
برات ارزوی موفقیت می کنم
منتظرتم
راستی با اجازه تون من از یه مطلبش خیلی خوشم اومد اونو تو وبلاگم زدم

مرتضی شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:44 ق.ظ

سلام بر شما . موفق و سلامت باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد