حس تنهایی

حس تنهایی این بار وقتی به سراغم آمد که سرفه کردم و دیوارهای اتاق انعکاس صدایم را به من بازگرداندند . مثل عکس ماه زیر ضرب امواج له شدم اما خودم را دوباره شکل دادم . خاطرات باز به دادم رسیدند . خاطره ها مثل برگهای سبز شناور در رود . فضای خاکستری و یخ زده زمستان تنهایی ام را برای لحظاتی شکستند . بگو به یاد چه افتادم ؟ چهره مهربان تو زمانی که همدردیت را در زمان های سخت احساس میکردم .

پنجره را باز کردم . باد سردی داخل اتاق شد . هر روز اتفاق می افتد . وقتی حس تنهایی به سراغم می آید مثل برگ خشکیده ای در باد  می گذارم ذهن مرابه هرکجامیخواهدببرد .گاهی صحنه ای در برابر دیده گانم ظاهر می شود . زخمی بر عاطفه . آن زمان انگار در من برف می بارد.

مثل گل یاسی می شوم که در نیمه خوابش ناگهان تگرگ باریده و خواب زده شده . در باره این تصویرها چیزی نمی توان نوشت. برای همین صفحه کاغذ سفید می ماند . به نظرم بعضی وقتها خاطره های خاموش قشنگترند . همیشه که نباید کلمات را میانجی کنم . قطره های اشک گاهی پر از حرفهای نگفته می شوند .

اما لحضه های بیشماری هم بود که به بهانه های کوچک احساس خوشبختی کردم . درست مثل گل رز قرمزی که از غنچه شکفته می شود . اینها خاطراتی نوشتنی اند . مثل زمانی که با یک شاخه گل رز درخیابان به انتظار تو می ایستادم . و وقتی تو را روبروی خود دیدم حافظه ام عکسی به یادگار از تو گرفت .

سردم شد . پنجره را باید ببندم .

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:55 ب.ظ

به سر نوشت بیندیش که چگونه تصویر گر جدائی هاست

سرنوشت پلی است به سوی زندگی . که پایه هایش را ما میسازیم . پس پل کسی را خراب نکنیم . و سعی کنیم پلهایی به مقصد رستگاری بسازیم.

yasaman چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1384 ساعت 03:45 ب.ظ http://mehrabooni-sedaghat.blogfa.com

متن زیبایی بود...اما یادت باشه که ما هرگز تنها نیستیم...

بیش از1500مقاله و تحقیق رایگان دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:58 ب.ظ http://www.beheshtnet.blogfa.com


سلام دوست عزیز
پیشاپیش عیدتون مبارک
من تابه حال با124سایت ووبلاگ تبادل لینک کردم
ومی خوام اگه افتخاربدین صدوبیست وپنجمین وبلاگی که دروبلاگم ثبت میکنم وبلاگ شماباشه
پس لطفا اگه موافقین وبلاگ من راباعنوان:
"1500مقاله وتحقیق رایگان"
وبه آدرس:
http://www.beheshtnet.blogfa.com

لینک نماییدوسپس اطلاع دهیدتادرهمان ساعت شمارالینک کنم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد